Nevíte, jakou velikost zvolit? Pošlete nám dotaz k produktu, oblečení vám v salonu rádi přeměříme.

Jak postupovat při vrácení zboží

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Od kupní smlouvy můžete odstoupit a zboží vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Zboží vracejte v původním stavu, tzn. bez známek používání (oblečení nesmí být poškozené, nošené, vyprané, od make-upu, nebo od parfému).

Společně se zbožím prosím zašlete vyplněný formulář na adresu: Zuzana Machorková, s.r.o., Trávníky 128, 679 21 Bořitov

Peníze vám zašleme na číslo účtu do 14 dnů od převzetí zásilky.

 

Formulář pro odstoupení a výměnu ke stažení zde.

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

Zakoupené zboží je možné reklamovat ve lhůtě 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným používáním.

Společně se zbožím prosím zašlete vyplněný formulář na adresu: Zuzana Machorková, s.r.o., Trávníky 128, 679 21 Bořitov

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.

 

Formulář pro reklamaci ke stažení zde.

 

Děkuji za pochopení,

Zuzana Machorková